Naplánování schůzky v Microsoft Teams

Nejlepším způsobem, jak pozvat lidi na schůzku online, je naplánovat schůzku v kalendáři Teams a lidem na schůzku poslat pozvánku.


Pozvánku můžeme zaslat jak lidem, kteří mají účet v Microsoft 365, tak lidem, kteří tento účet nemají. Připojit se mohou všichni, jen ti, kteří potřebný účet nemají, se dostanou do tzv. předsálí, odkud je kdokoliv, kdo účet má, může pustit na schůzku.


Důležité: Pozvánku můžeme sice odeslat přímo z programu Teams, ale pouze těm lidem, kteří mají UK účet v Teams. Zároveň se pozvánka odešle na e-mailovou adresu ve formátu čísloosoby@o365.cuni.cz, kterou však témeř nikdo nepoužívá a nečte, takže se o pozvánce nedozví. Proto je v našem případě lepší vygenerovat odkaz na událost a ten zaslat klasickým e-mailem. Nicméně alespoň jednoho člověka z adresáře je potřeba pozvat, aby se odkaz k odeslání vygeneroval. A nemůžete pozvat sami sebe.


Postup vytvoření pozvánky







Poslední změna: 26. duben 2020 18:18 
Váš názor
Kontakty

Sídlo, fakturační a korespondenční adresa:

Univerzita Karlova

Ústav výpočetní techniky

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Adresa pracoviště:

Petrská 1180/3

Praha 1, 110 00


Telefon: +420 224 491 647

E-mail:


Jak k nám