• ÚVT
  • Volná místa

Volná místa

Připojte se k nám!

Ústav výpočetní techniky Univerzity Karlovy zajišťuje IT služby na Univerzitě - a to jak robustní páteřní infrastrukturu, tak i rozsáhlý Informační systém. Zajištění spolehlivé a bezpečné funkce těchto aplikací a funkční páteřní infrastruktura jsou pro chod Univerzity nezbytné a jsou také stěžejními činnostmi Ústavu výpočetní techniky.


Dobré vztahy, důvěra a volnost jsou pro nás důležitější než zkostnatělé procesy. Předepsané kariérní cesty u nás proto nenajdete.


Zasláním svého životopisu souhlasíte, aby zaměstnavatel, Univerzita Karlova, zpracovával Vaše osobní údaje pro účely vedení evidence uchazečů o zaměstnání v souladu s příslušnými právními předpisy.


Konzultant oddělení cloudových služeb

Zařazení:

UK > ÚVT > Oddělení cloudových služeb

Pracovní poměr:

na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek

Nástup:

dohodou

Požadované vzdělání:

VŠ, příp. SŠ s maturitou (preferováno vzdělání v IT, není podmínkou)


Dobré vztahy, důvěra a volnost jsou pro nás důležitější než zkostnatělé procesy. Předepsané kariérní cesty u nás proto nenajdete. Momentálně hledáme specialistu do nově založeného oddělení cloudových služeb. Oddělení má před sebou velké výzvy, jednou z těch nejdůležitějších je implementace řešení Microsoft 365 napříč všemi interními zákazníky univerzity.


Vaše agenda

Vaší hlavní pracovní náplní by byla komunikace, porozumění business potřebám našich interních zákazníků, podílení se na návrhu a implementaci / konfiguraci řešení.


Vaše úkoly

  • sběr a analýza požadavků na funkcionality prostředí Microsoft 365

  • spolupráce na analýze a implementaci s interními zákazníky

  • support řešení interním zákazníkům

  • podílet se na tvorbě uživatelské dokumentace

  • podílet se na periodických školení pracovníků 1 liniové podpory cloudových služeb


Cílový profil osoby, kterou hledáme

Znalosti a dovednosti

  • zkušenosti s administrací prostředí Microsoft Office365

Jazykové znalosti a dovednosti

  • český jazyk na úrovni rodilého mluvčího, srozumitelný a strukturovaný písemný projev

  • anglický jazyk na komunikativní úrovni se schopností čtení dokumentace a podkladů

Osobnostní charakteristiky a sociální dovednosti

  • analytické myšlení

  • pečlivost

  • komunikační dovednosti (schopnost mluvit o IT s neIT lidmi)

  • schopnost samostatné práce a rychle se učit nové věci a systematicky rozšiřovat potřebné znalosti

Nabízíme

Smysluplnou práci u prestižního zaměstnavatele

  • patříme mezi 1 % nejlépe hodnocených univerzit na světě

Příjemné pracovní prostředí

  • pracoviště v centru Prahy, dopravně dobře dostupné (Petrská ulice)

  • práce v malém týmu

Zaměstnanecké benefity

  • pružná pracovní doba, po dostatečném zapracování možnost částečné práce z domova

  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního rozvoje

  • Příspěvek na stravu, životní a penzijní připojištění

  • možnost dalšího vzdělávání, slevy a výhody v univerzitních zařízeních a u řady našich partnerů


Svůj profesní životopis spolu s motivačním dopisem prosím zašlete na . Vybraní zájemci budou pozváni k pohovoru s ředitelem ÚVT.


Vývojář databází a mikroslužeb

Zařazení:

UK > ÚVT > Oddělení vývoje studijního informačního systému

Pracovní poměr:

na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek

Nástup:

dohodou

Požadované vzdělání:

SŠ s maturitou (preferováno vzdělání v IT, není podmínkou)


Buďte s námi u zrodu projektu servisně orientovaného studijního informačního systému, který zásadně změní vnímání klíčového systému celé univerzity. Naše projekty efektivně řídíme, vyvíjíme a testujeme za použití moderních technologií. U nás získáte prostor pro vlastní seberealizaci a rozvoj. Se vším pomůžeme a jsme otevřeni společné diskusi nad způsoby řešení. U nás budete pracovat na dlouhodobých projektech, žádný multitasking a skákání z projektu na projekt.

Vaše agenda

  • návrh struktury databáze nového systému a její tvorba

  • návrh struktury microservices a vývoj REST API

  • „rozsekání“ (granulování) monolitu do microservices a jejich optimalizace

  • komunikace s týmem, analytiky, případně externími partnery

  • psaní automatických testů pro svůj kód

Co je třeba umět a znát

  • analytické myšlení a mít základní znalosti teoretické informatiky

  • přehled v oblasti web technologií HTML, CSS, JavaScript, PHP nebo Java, REST API

  • znalost verzovacích systémů (GIT, SVN)

  • zkušenosti s relačními databázemi, SQL, PL/SQL, PostgreSQL a nerelačními databázemi key-value, JSON, XML

  • znalost síťových protokolů TCP/IP, HTTP, DNS

  • anglický jazyk na úrovni čtení dokumentace a podkladů

  • výhodou zkušenosti s Kubernetes a Docker

Nabízíme

Smysluplnou práci u prestižního zaměstnavatele na inovativním projektu

  • patříme mezi 1 % nejlépe hodnocených univerzit na světě

  • jsme nejstarší a největší univerzita ve střední Evropě (celosvětově desátá nejstarší s nepřerušenou tradicí)

  • naše informační systémy pomáhají desetitisícům uživatelů

Příjemné pracovní prostředí

  • pracoviště v centru Prahy, dopravně dobře dostupné (Petrská ulice)

  • práce v malém týmu

Zaměstnanecké benefity

  • pružná pracovní doba, po dostatečném zapracování možnost částečné práce z domova

  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního rozvoje

  • stravenky, příspěvek na životní a penzijní připojištění

  • možnost dalšího vzdělávání, slevy a výhody v univerzitních zařízeních a u řady našich partnerů


Svůj profesní životopis spolu s motivačním dopisem prosím zašlete na . Vybraní zájemci budou pozváni k pohovoru s ředitelem ÚVT a kolegy, kteří se zabývají vývojem nového systému.




Analytik/analytička - implementace řešení pro oblast evidence mobilit a administrace pracovních cest


Zařazení:

UK > ÚVT > Oddělení systémů vědy, projektů a mobilit

Pracovní poměr:

na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou

plný pracovní úvazek

Nástup:

dohodou

Požadované vzdělání:

SŠ s maturitou (preferováno vzdělání v IT, není podmínkou)


Univerzita Karlova rozšiřuje svůj tým pečující o provoz a rozvoj informačního systému, který slouží tisícům uživatelů, o pozici ANALYTIKA/ANALYTIČKY pro oblast evidence mobilit a administrace pracovních cest:


Co budete dělat?


  • zajišťovat implementaci externě dodávaného IT řešení pro administraci pracovních cest a souvisejících agend v diverzifikovaném prostředí jednotlivých součástí Univerzity Karlovy

  • úzce spolupracovat s vlastníky procesů (ekonomický a zahraniční odbor rektorátu UK) a expertním týmem na popisu procesů, formulaci potřeb a zadání pro dodavatele

  • ve spolupráci s jejich administrátory a analytiky připravovat návrhy řešení pro integraci s dalšími informačními systémy univerzity

  • připravovat zadání pro dodavatele, podílet se na koordinaci implementačních prací a testování dodaných funkcionalit a jejich úprav

  • vést dokumentaci (procesní schémata a popisy, manuály, projektová dokumentace)

  • poskytovat L2 podporu klíčovým uživatelům na jednotlivých součástech, prezentovat jim stávající i nové funkcionality a pomáhat s odstraňováním problémů při práci se systémem.


Co nabízíme?


  • smysluplnou práci u prestižního zaměstnavatele: jsme nejstarší a největší univerzita ve střední Evropě a patříme mezi nejlépe hodnocené univerzity na světě

  • klidné pracoviště v centru Prahy

  • plný úvazek a pružnou pracovní dobu s možností home-office

  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního rozvoje

  • služební notebook a telefon + zvýhodněný zaměstnanecký mobilní tarif pro členy rodiny

  • příspěvek na stravu, životní a penzijní připojištění

  • možnosti dalšího profesního a osobního rozvoje

  • řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních (rekreační střediska, knihovny, sportoviště apod.) a u externích partnerů

  • plný pracovní úvazek na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou

  • nástup možný ihned nebo dohodou.


Co byste měl/a mít/znát:

  • analytické myšlení, systematický přístup

  • pečlivost, zvídavost a ochotu učit se novým věcem

  • smysl pro samostatnou i týmovou spolupráci.

  • porozumění analytické dokumentaci a požadavkům

  • schopnost rychlé orientace v procesech v rámci svěřené agendy

  • schopnost popsat navržené řešení, obhájit ho a efektivně komunikovat s klíčovými uživateli

  • schopnost připravit a prezentovat stručný report o stavu projektu

  • srozumitelnou komunikaci v češtině a angličtinu na úrovni potřebnou pro čtení technické dokumentace

  • znalost MS Windows 10/11, Word, Excel a Outlook na pokročilé úrovni.


Bonusy, které nás potěší (ale nejsou podmínkou):


  • Bc. vzdělání

  • znalost vysokoškolského prostředí

  • zkušenost s administrativou pracovních cest

  • orientace v UML, Enterprise Architect

  • zkušenost s tvorbou SQL dotazů.


V případě Vašeho zájmu nás prosím kontaktujte prostřednictvím portálu Jobs.cz a zašlete nám Váš životopis nebo odkaz na LinkedIn profil. Vybrané zájemce pozveme na online schůzku s vedoucím oddělení a v případě úspěšnosti dále k pohovoru s ředitelem.


Těšíme se na Vaše odpovědi a na to, že přivítáme nového kolegu nebo kolegyni v našem týmu!



Poslední změna: 11. říjen 2023 18:27 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Váš názor
Kontakty

Sídlo, fakturační a korespondenční adresa:

Univerzita Karlova

Ústav výpočetní techniky

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Adresa pracoviště:

Petrská 1180/3

Praha 1, 110 00


Telefon: +420 224 491 647

E-mail:


Jak k nám