Ústav výpočetní techniky Univerzity Karlovy zajišťuje IT služby na Univerzitě - a to jak robustní páteřní infrastrukturu, tak i rozsáhlý Informační systém. Zajištění spolehlivé a bezpečné funkce těchto aplikací a funkční páteřní infrastruktura jsou pro chod Univerzity nezbytné a jsou také stěžejními činnostmi Ústavu výpočetní techniky.
Dobré vztahy, důvěra a volnost jsou pro nás důležitější než zkostnatělé procesy. Předepsané kariérní cesty u nás proto nenajdete.
Zasláním svého životopisu souhlasíte, aby zaměstnavatel, Univerzita Karlova, zpracovával Vaše osobní údaje pro účely vedení evidence uchazečů o zaměstnání v souladu s příslušnými právními předpisy.
procesní analytik/analytička (evidence publikací a hodnocení vědy)
procesní analytik/analytička (mobility, habilitace, výběrová řízení)
Zařazení: |
UK > ÚVT > Oddělení cloudových služeb |
Pracovní poměr: |
na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek |
Nástup: |
dohodou |
Požadované vzdělání: |
VŠ, příp. SŠ s maturitou (preferováno vzdělání v IT, není podmínkou) |
Nově založené oddělení cloudových služeb má před sebou velké výzvy, jednou z těch nejdůležitějších je implementace řešení Microsoft Office365 napříč všemi interními zákazníky univerzity.
Vaší hlavní pracovní náplní by byla komunikace, porozumění business potřebám našich interních zákazníků, podílení se na návrhu a implementaci / konfiguraci řešení a mimo jiné také evangelizace interních zákazníků.
sběr požadavků na funkcionality prostředí Microsoft Office365 od interních zákazníků a jejich vyhodnocování
návrh zabezpečení cloudového prostředí včetně dlouhodobého zajištění jeho compliance
koordinace řešení požadavků – řízení týmu správců Microsoft Office365
evangelizace a systematická participace na aktivitách souvisejících s adopcí prostředí Microsoft Office365
vzájemné sdílení zkušeností s ostatními kolegy a interními zákazníky
zajištění spolehlivosti řešení a provozu v cloudu
zkušenosti s administrací prostředí Microsoft Office365
zkušenosti s administrací Active Directory
zkušenosti s řízením IT projektů
zkušenosti se sběrem a vyhodnocováním uživatelských požadavků a řízením změn
schopnost navrhovat technická řešení požadavků v prostředí Microsoft Office365
český jazyk na úrovni rodilého mluvčího, srozumitelný a strukturovaný písemný projev
anglický jazyk na komunikativní úrovni se schopností čtení dokumentace a podkladů
analytické myšlení
schopnost samostatné práce a rychle se učit nové věci a systematicky rozšiřovat potřebné znalosti
schopnost řízení menšího týmu, komunikace s uživateli a efektivně a srozumitelně prezentovat navržená řešení
patříme mezi 1 % nejlépe hodnocených univerzit na světě
jsme nejstarší a největší univerzita ve střední Evropě (celosvětově desátá nejstarší s nepřerušenou tradicí)
naše informační systémy pomáhají desetitisícům uživatelů
pracoviště v centru Prahy, dopravně dobře dostupné (Petrská ulice)
práce v malém týmu
pružná pracovní doba, po dostatečném zapracování možnost částečné práce z domova
5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního rozvoje
stravenky, příspěvek na životní a penzijní připojištění
možnost dalšího vzdělávání, slevy a výhody v univerzitních zařízeních a u řady našich partnerů
Svůj profesní životopis spolu s motivačním dopisem prosím zašlete na . Vybraní zájemci budou pozváni k pohovoru s ředitelem ÚVT.
Zařazení: |
UK > ÚVT > Oddělení vývoje studijního informačního systému |
Pracovní poměr: |
na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek |
Nástup: |
dohodou |
Požadované vzdělání: |
SŠ s maturitou (preferováno vzdělání v IT, není podmínkou) |
Buďte s námi u zrodu projektu servisně orientovaného studijního informačního systému, který zásadně změní vnímání klíčového systému celé univerzity. Naše projekty efektivně řídíme, vyvíjíme a testujeme za použití moderních technologií. U nás získáte prostor pro vlastní seberealizaci a rozvoj. Se vším pomůžeme a jsme otevřeni společné diskusi nad způsoby řešení. U nás budete pracovat na dlouhodobých projektech, žádný multitasking a skákání z projektu na projekt.
návrh struktury databáze nového systému a její tvorba
návrh struktury microservices a vývoj REST API
„rozsekání“ (granulování) monolitu do microservices a jejich optimalizace
komunikace s týmem, analytiky, případně externími partnery
psaní automatických testů pro svůj kód
analytické myšlení a mít základní znalosti teoretické informatiky
přehled v oblasti web technologií HTML, CSS, JavaScript, PHP nebo Java, REST API
znalost verzovacích systémů (GIT, SVN)
zkušenosti s relačními databázemi, SQL, PL/SQL, PostgreSQL a nerelačními databázemi key-value, JSON, XML
znalost síťových protokolů TCP/IP, HTTP, DNS
anglický jazyk na úrovni čtení dokumentace a podkladů
výhodou zkušenosti s Kubernetes a Docker
patříme mezi 1 % nejlépe hodnocených univerzit na světě
jsme nejstarší a největší univerzita ve střední Evropě (celosvětově desátá nejstarší s nepřerušenou tradicí)
naše informační systémy pomáhají desetitisícům uživatelů
pracoviště v centru Prahy, dopravně dobře dostupné (Petrská ulice)
práce v malém týmu
pružná pracovní doba, po dostatečném zapracování možnost částečné práce z domova
5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního rozvoje
stravenky, příspěvek na životní a penzijní připojištění
možnost dalšího vzdělávání, slevy a výhody v univerzitních zařízeních a u řady našich partnerů
Svůj profesní životopis spolu s motivačním dopisem prosím zašlete na . Vybraní zájemci budou pozváni k pohovoru s ředitelem ÚVT a kolegy, kteří se zabývají vývojem nového systému.
Zařazení: |
UK > ÚVT > Oddělení systémů vědy, projektů a mobilit |
Pracovní poměr: |
na dobu neurčitou, plný nebo zkrácený (0,8) pracovní úvazek |
Nástup: |
dohodou |
Požadované vzdělání: |
SŠ s maturitou (preferováno vzdělání v IT, není podmínkou) |
analyzovat požadavky na úpravu systému
tvořit technické zadání pro vývojáře
testovat dodané řešení
vést technickou dokumentaci
pomáhat s odstraňováním problémů při práci se systémem
psát databázové dotazy v SQL
navrhovat rozhraní pro integraci s dalšími systémy
pečovat o udržitelný rozvoj svěřeného modulu informačního systému
smysluplnou práci u prestižního zaměstnavatele
patříme mezi 1 % nejlépe hodnocených univerzit na světě
jsme nejstarší a největší univerzita ve střední Evropě
příjemné pracovní prostředí
pracoviště v centru Prahy (Petrská ulice)
práce v malém týmu s přátelskou atmosférou
pružná pracovní doba s možností home-office
plný nebo zkrácený úvazek (0,8)
5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního rozvoje
další vzdělávání, využívání rekreačních středisek a knihoven, slevy a výhody u partnerů univerzity
analytické myšlení, systematický přístup
pečlivost, zvídavost a ochotu učit se novým věcem
schopnost samostatné i týmové práce
znalost SQL (tvorba dotazů na pokročilé úrovni)
Chrome, Firefox, Edge – vč. DevTools
MS Windows 10/11, Word, Excel, Outlook na pokročilé úrovni
srozumitelnou komunikaci v češtině a angličtinu na úrovni pro čtení technické dokumentace
vzdělání v IT či příbuzných technických směrech
orientace v Bootstrap v3/v4, UML, Archimate
znalost prostředí/frameworků Verso
zkušenost s CASE nástroji a databázovými manažery
Svůj profesní životopis prosím zašlete na . Vybraní zájemci budou pozváni na online schůzku s týmem a vedoucím oddělení a v případě úspěšnosti dále k pohovoru s ředitelem.
Zařazení: |
UK > ÚVT > Oddělení systémů vědy, projektů a mobilit |
Pracovní poměr: |
na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek |
Nástup: |
dohodou |
Požadované vzdělání: |
SŠ s maturitou (preferováno vzdělání v IT, není podmínkou) |
Oddělení systémů vědy, projektů a mobilit rozšiřuje tým pečující o provoz a rozvoj informačního systému, který slouží tisícům uživatelů z celé Univerzity Karlovy, o pozici procesního analytika/analytičky se zaměřením na oblasti evidence publikační činnosti, vědeckých personálních identifikátorů a hodnocení vědy.
analyzovat potřeby ve svěřené oblasti a navrhovat řešení
zjišťovat potřeby klíčových uživatelů pro další rozvoj systému
prezentovat stávající i nové funkcionality klíčovým uživatelům
podporovat a školit klíčové uživatele
vést dokumentaci (procesní popisy a schémata, metodické pokyny, návody, manuály)
pomáhat s odstraňováním problémů při práci se systémem
smysluplnou práci u prestižního zaměstnavatele
patříme mezi 1 % nejlépe hodnocených univerzit na světě
jsme nejstarší a největší univerzita ve střední Evropě
příjemné pracovní prostředí
pracoviště v centru Prahy (Petrská ulice)
práce v malém týmu s přátelskou atmosférou
pružná pracovní doba s možností home-office
plný úvazek
5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního rozvoje
další vzdělávání, využívání rekreačních středisek a knihoven, slevy a výhody u partnerů univerzity
analytické myšlení, systematický přístup
pečlivost, zvídavost a ochotu učit se novým věcem
samostatnou i týmovou práci
porozumění analytické dokumentaci a požadavkům
rychlou orientaci v procesech v rámci svěřené agendy
schopnost popsat navržené řešení, jeho argumentaci a komunikaci s klíčovými uživateli
schopnost připravit a prezentovat stručný report o stavu projektu
srozumitelnou komunikaci v češtině a angličtinu na úrovni pro čtení technické dokumentace
MS Windows 10/11, Word, Excel, Outlook – práce na pokročilé úrovni
Bc. vzdělání nebo praxe ve vysokoškolském prostředí
orientace ve vysokoškolském prostředí
zkušenost s evidencí publikační činnosti a RIV (IS VaVaI)
znalost citačních norem a pravidel
orientace v UML, Archimate
znalost prostředí/frameworku Verso
tvorba SQL dotazů
Svůj profesní životopis prosím zašlete na . Vybraní zájemci budou pozváni na online schůzku s týmem a vedoucím oddělení a v případě úspěšnosti dále k pohovoru s ředitelem.
Zařazení: |
UK > ÚVT > Oddělení systémů vědy, projektů a mobilit |
Pracovní poměr: |
na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek |
Nástup: |
dohodou |
Požadované vzdělání: |
SŠ s maturitou (preferováno vzdělání v IT, není podmínkou) |
Oddělení systémů vědy, projektů a mobilit rozšiřuje tým pečující o provoz a rozvoj informačního systému, který slouží tisícům uživatelů z celé Univerzity Karlovy, o pozici procesního analytika/analytičky na oblasti evidence mobilit, administrace výběrových řízení na pozice akademických pracovníků, administrace habilitačních a jmenovacích řízení, poskytování nabídky dalšího vzdělávání a elektronického hlasování.
analyzovat potřeby ve svěřené oblasti a navrhovat řešení
zjišťovat potřeby klíčových uživatelů pro další rozvoj systému
prezentovat stávající i nové funkcionality klíčovým uživatelům
podporovat a školit klíčové uživatele
vést dokumentaci (procesní popisy a schémata, metodické pokyny, návody, manuály)
pomáhat s odstraňováním problémů při práci se systémem
smysluplnou práci u prestižního zaměstnavatele
patříme mezi 1 % nejlépe hodnocených univerzit na světě
jsme nejstarší a největší univerzita ve střední Evropě
příjemné pracovní prostředí
pracoviště v centru Prahy (Petrská ulice)
práce v malém týmu s přátelskou atmosférou
pružná pracovní doba s možností home-office
plný úvazek
5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního rozvoje
další vzdělávání, využívání rekreačních středisek a knihoven, slevy a výhody u partnerů univerzity
analytické myšlení, systematický přístup
pečlivost, zvídavost a ochotu učit se novým věcem
samostatnou i týmovou práci
porozumění analytické dokumentaci a požadavkům
rychlou orientaci v procesech v rámci svěřené agendy
schopnost popsat navržené řešení, jeho argumentaci a komunikaci s klíčovými uživateli
schopnost připravit a prezentovat stručný report o stavu projektu
srozumitelnou komunikaci v češtině a angličtinu na úrovni pro čtení technické dokumentace
MS Windows 10/11, Word, Excel, Outlook – práce na pokročilé úrovni
Bc. vzdělání nebo praxe ve vysokoškolském prostředí
orientace ve vysokoškolském prostředí
zkušenost s administrativou mobilit či výběrových řízení
zkušenost s administrativou habilitačních řízení
zkušenost s jednáním a hlasováním orgánů
orientace v UML, Archimate
znalost prostředí/framework Verso
tvorba SQL dotazů
Svůj profesní životopis prosím zašlete na . Vybraní zájemci budou pozváni na online schůzku s týmem a vedoucím oddělení a v případě úspěšnosti dále k pohovoru s ředitelem.
středoškolské vzdělání (v oboru výhodou)
velmi dobrou orientaci v IT problematice
velmi dobré vystupování, zákaznickou orientaci
dobrou teoretickou znalost ethernet sítí + protokolů TCPIP
praktické zkušenosti s konfigurací síťových prvků LAN (min. ethernet přepínače)
časovou flexibilitu
řidičské oprávnění skupiny B
samostatnost, spolehlivost, pečlivost
proaktivní přístup k řešení problémů
vysoké pracovní nasazení, schopnost a ochota učit se novým věcem
praxe na podobné pozici min. 1 rok
znalost OS MS Windows, Android, IOS s pohledu síťování
praktické zkušenosti s konfigurací přepínačů CISCO, HP
teoretické či praktické zkušenosti s Wi-Fi technologiemi (např. ARUBA)
čistý trestní rejstřík
podpora uživatelů kolejní Wi-Fi sítě v rámci celé společnosti (výjezdy po ČR)
správa prvků sítě LAN primárně v objektech kolejí, samostatné řešení problémů
komunikace s uživateli prostřednictvím helpdeskového systému L2, L3
vstřícné jednání
zajímavé platové ohodnocení dle zkušeností a schopností
výhledově možnost dalšího vzdělávání (školení, certifikace)
možnost stát se součástí přátelského pracovního kolektivu
další benefity pro zaměstnance UK
služební notebook, mobilní telefon
Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis emailem na adresu .