Pokud potřebujete vyřešit problém se službou IS, napište nám do poradny.
RUK – Kontaktujte technickou podporu RUK (v pracovních dnech v době 8:00-16:30):
Využijte formulářů v servicedesku (vyžadováno přihlášení): servicedesk.cuni.cz. Pro osobní návštěvu využijte návštěvní hodiny Oddělení uživatelské podpory.
Telefon: (+420) 224 491 555 (z areálu RUK linka 555)
KaM – Kontaktujte Oddělení uživatelské podpory (v pracovních dnech v době 8:00-16:30):
Využijte formulářů v servicedesku (vyžadováno přihlášení): servicedesk.cuni.cz
Telefon: (+420) 224 491 555
KTF – Kontaktujte Oddělení uživatelské podpory (v pracovních dnech v době 8:00-16:30):
Využijte formulářů v servicedesku (vyžadováno přihlášení): servicedesk.cuni.cz
Telefon: (+420) 224 491 555
Potřebujete-li pomoci s přenosným počítačem na dálku, můžete být pracovníkem podpory vyzváni ke stažení a spuštění programu TeamViever:
ÚVT UK poskytuje podporu pro zaměstnance rektorátu UK a také fakultním správcům IT. Studenti a zaměstnanci fakult a ostatních součástí UK by se měli obracet na lokální IT oddělení.
V případě potíží s přihlášením do některého z cloudových prostředí provozovaných na UK nebo problému s některou z nabízených cloudových služeb se vždy obracejte na příslušnou fakultní IT podporu (pro zaměstnance RUK, KaM či KTF viz výše).
Pokyny k přihlášení a odkazy na návody ke cloudovým službám naleznete na stránce přehledu cloudových prostředí provozovaných na UK.
Kontaktujte Ústřední knihovnu UK
E-mail:
Sídlo, fakturační a korespondenční adresa:
Univerzita Karlova
Ústav výpočetní techniky
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Adresa pracoviště:
Petrská 1180/3
Praha 1, 110 00
Telefon: +420 224 491 647
E-mail: