Naplánování schůzky v Microsoft Teams ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Nejlepším způsobem, jak pozvat lidi na schůzku online, je naplánovat schůzku v kalendáři T schůzku poslat pozvánku. Pozvánku můžeme zaslat jak lidem, kteří mají účet v Microsoft 365, tak lidem, kteří tento Připojit se mohou všichni, jen ti, kteří potřebný účet nemají, se dostanou do tzv. předsál kdokoliv, kdo účet má, může pustit na schůzku. Důležité: Pozvánku můžeme sice odeslat přímo z programu Teams, ale pouze těm lidem, kteří v Teams. Zároveň se pozvánka odešle na e-mailovou adresu ve formátu čísloosoby@o365.cuni.c témeř nikdo nepoužívá a nečte, takže se o pozvánce nedozví. Proto je v našem případě lepší odkaz na událost a ten zaslat klasickým e-mailem. Nicméně alespoň jednoho člověka z adresá pozvat, aby se odkaz k odeslání vygeneroval. A nemůžete pozvat sami sebe. ****************************************************************************************** * Postup vytvoření pozvánky ******************************************************************************************