Pokud vám přestala fungovat na notebooku tiskárna po změně hesla do CAS, toto může být příčinou:
Změnou hesla do CAS jste změnili zároveň i heslo do VPN a na tiskárny.
Do VPN je tedy potřeba se přihlásit novým heslem stejným, jako do CAS.
Stejné heslo je potřeba použít i pro připojení k tiskárnám, ale Windows si stále pamatují vaše původní.
Otevřete Průzkumník souborů a do adresního řádku zadejte
\\handyman7.uvtuk.cuni.cz a stiskněte Enter.
Po chvíli se otevře okno pro zadání hesla. Ověřte, že se přihlašujete k účtu váš_login@uvtuk.cuni.cz a vložte nové heslo do CAS. Nezapomeňte zakliknout volbu Zapamatovat přihlašovací údaje.
Objeví-li se seznam tiskáren, okno zavřejte a vyzkoušejte tisk.
Máte-li stále problém s tiskem, neváhejte kontaktovat podporu na
Sídlo, fakturační a korespondenční adresa:
Univerzita Karlova
Ústav výpočetní techniky
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Adresa pracoviště:
Petrská 1180/3
Praha 1, 110 00
Telefon: +420 224 491 647
E-mail: