Nefunkční tiskárna po změně hesla CAS

Pokud vám přestala fungovat na notebooku tiskárna po změně hesla do CAS, toto může být příčinou:


  • Změnou hesla do CAS jste změnili zároveň i heslo do VPN a na tiskárny.

  • Do VPN je tedy potřeba se přihlásit novým heslem stejným, jako do CAS.

  • Stejné heslo je potřeba použít i pro připojení k tiskárnám, ale Windows si stále pamatují vaše původní.

Stačí tři kroky:

  1. Otevřete Průzkumník souborů a do adresního řádku zadejte

    \\handyman7.uvtuk.cuni.cz a stiskněte Enter.

  2. Po chvíli se otevře okno pro zadání hesla. Ověřte, že se přihlašujete k účtu váš_login@uvtuk.cuni.cz a vložte nové heslo do CAS. Nezapomeňte zakliknout volbu Zapamatovat přihlašovací údaje.

  3. Objeví-li se seznam tiskáren, okno zavřejte a vyzkoušejte tisk.

Podívtejte se na postup na videu:


Máte-li stále problém s tiskem, neváhejte kontaktovat podporu na

https://servicedesk.cuni.cz/


Poslední změna: 3. září 2025 21:40 
Váš názor
Kontakty

Sídlo, fakturační a korespondenční adresa:

Univerzita Karlova

Ústav výpočetní techniky

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Adresa pracoviště:

Petrská 1180/3

Praha 1, 110 00


Telefon: +420 224 491 647

E-mail:


Jak k nám