• Podpora

Podpora

Řešíte problém s aplikací IS?

Pokud potřebujete vyřešit problém se službou IS, napište nám do poradny.

Řešíte problém s výpočetní technikou?

RUK – Kontaktujte technickou podporu RUK (v pracovních dnech v době 8:00-16:30):

Využijte formulářů v servicedesku (vyžadováno přihlášení): servicedesk.cuni.cz

Telefon: (+420) 224 491 555 (z areálu RUK linka 555)


KaM – Kontaktujte Oddělení uživatelské podpory (v pracovních dnech v době 8:00-16:30):

Využijte formulářů v servicedesku (vyžadováno přihlášení): servicedesk.cuni.cz

Telefon: (+420) 224 491 555


KTF – Kontaktujte Oddělení uživatelské podpory (v pracovních dnech v době 8:00-16:30):

Využijte formulářů v servicedesku (vyžadováno přihlášení): servicedesk.cuni.cz

Telefon: (+420) 224 491 555


Potřebujete-li pomoci s přenosným počítačem na dálku, můžete být pracovníkem podpory vyzváni ke stažení a spuštění programu TeamViever:


Stáhnout TeamViewer 15


ÚVT UK poskytuje podporu pro zaměstnance rektorátu UK a také fakultním správcům IT. Studenti a zaměstnanci fakult a ostatních součástí UK by se měli obracet na lokální IT oddělení.


Řešíte problém s některou ze služeb M365?


V případě problémů se službami M365 se vždy obracejte na příslušnou fakultní IT podporu (pro zaměstnance RUK, KaM či KTF viz výše).

ÚVT jako provozovatel centrálního tenantu poskytuje pouze tzv. L2 podporu fakultním správcům. 


Chcete nahlásit bezpečnostní incident v počítačové síti UK?

Napište nám email dle pokynů.


Řešíte problémy s jakoukoliv knihovní aplikací?

Kontaktujte Ústřední knihovnu UK

E-mail:



Často kladené otázky (FAQ)


Poslední změna: 27. červen 2024 17:48 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Váš názor
Kontakty

Sídlo, fakturační a korespondenční adresa:

Univerzita Karlova

Ústav výpočetní techniky

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Adresa pracoviště:

Petrská 1180/3

Praha 1, 110 00


Telefon: +420 224 491 647

E-mail:


Jak k nám