Pokud potřebujete vyřešit problém se službou IS, napište nám do poradny.
RUK – Kontaktujte technickou podporu RUK (v pracovních dnech v době 8:00-16:30):
Využijte formulářů v servicedesku (vyžadováno přihlášení): servicedesk.cuni.cz
Telefon: (+420) 224 491 555 (z areálu RUK linka 555)
KaM – Kontaktujte Oddělení uživatelské podpory (v pracovních dnech v době 8:00-16:30):
Využijte formulářů v servicedesku (vyžadováno přihlášení): servicedesk.cuni.cz
Telefon: (+420) 224 491 555
KTF – Kontaktujte Oddělení uživatelské podpory (v pracovních dnech v době 8:00-16:30):
Využijte formulářů v servicedesku (vyžadováno přihlášení): servicedesk.cuni.cz
Telefon: (+420) 224 491 555
Potřebujete-li pomoci s přenosným počítačem na dálku, můžete být pracovníkem podpory vyzváni ke stažení a spuštění programu TeamViever:
ÚVT UK poskytuje podporu pro zaměstnance rektorátu UK a také fakultním správcům IT. Studenti a zaměstnanci fakult a ostatních součástí UK by se měli obracet na lokální IT oddělení.
V případě problémů se službami M365 se vždy obracejte na příslušnou fakultní IT podporu (pro zaměstnance RUK, KaM či KTF viz výše).
ÚVT jako provozovatel centrálního tenantu poskytuje pouze tzv. L2 podporu fakultním správcům.
Kontaktujte Ústřední knihovnu UK
E-mail:
Sídlo, fakturační a korespondenční adresa:
Univerzita Karlova
Ústav výpočetní techniky
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Adresa pracoviště:
Petrská 1180/3
Praha 1, 110 00
Telefon: +420 224 491 647
E-mail: