Určeno pro pracovníky Centrální údržby KaM a Správy budov RUK
Ve Vašem internetovém prohlížeči zadejte adresu
(Preferovány jsou prohlížeče s jádrem Chromium – MS Edge, Google Chrome)
V přihlašovacím okně vyplňte Vaše přihlašovací údaje (CAS)
Ujistěte se, že v pravém horním rohu máte nastaven profil Řešitel-Služby
(měl by být nastaven automaticky)
Pokud ne, proveďte následující kroky:
V pravém horním rohu klikněte na ikonu se svými iniciály
Pod svým jménem otevřete seznam profilů
Vyberte profil Řešitel-Služby
V horní liště rozbalte nabídku Podpora
Klikněte na Požadavky
Ve sloupci vlevo vidíte seznam filtrů
(ve vašem zobrazení mohou být vidět jiné filtry než na obrázku)
Přišpendlení filtrů doporučujeme nechat zapnuté, pokud ho omylem zrušíte a seznam filtrů zavřete, dostanete se k nim znovu přes tlačítko Seznamy.
Pokud se vás požadavek týká (podle nadpisu) a dosud si ho nikdo nepřevzal – není přidělen technik (?), otevřete požadavek kliknutím na jeho nadpis:
Po rozkliknutí požadavku vidíte v zelené bublině detaily požadavku (zprávu od zadavatele).
V levém sloupci vás zajímá především sekce Aktéři:
V sekci Komu přiděleno je již přidělena vaše řešitelská skupina UK-HD-KaM-L2-Centrální údržba, ta musí v požadavku zůstat, aby se vám požadavek „neztratil“.
Požadavek můžete buď přiřadit sobě pomocí tlačítka ve tvaru panáčka:
Nebo přiřadit např. kolegovi připsáním jeho jména do kolonky vedle řešitelské skupiny (v seznamu je hodně jmen, takže doporučujeme ověřit totožnost podle čísla osoby UK, nebo emailu):
Tento krok je potřeba uložit tlačítkem vpravo dole:
Pokud se chcete zadavatele na něco doptat, oznámit mu že oprava může trvat déle, nebo připsat doplňující informace pro své kolegy, můžete přidat odpověď:
Odpověď odešlete tlačítkem + Přidat.
Jednou z funkcí odpovědi je soukromá zpráva, ta se aktivuje tlačítkem vedle piktogramu zámečku.
Tuto zprávu nevidí zadavatel, ale pouze vy a vaši kolegové – je tedy vhodná na připsání nějaké interní poznámky.
Další funkcí odpovědi je přepnutí do stavu čeká na zpracování, ta se aktivuje tlačítkem vedle piktogramu pauzy (dvě oranžové čárky) (vedle tlačítka přidat).
Tato funkce přepne stav požadavku na čeká na zpracování, který pozastavuje odpočet času na vyřešení požadavku – je tedy vhodná při nějaké časově náročnější opravě, nebo při čekání například na materiál/náhradní díly. Zároveň dáte zadavateli vědět, že oprava může trvat déle.
Po dokončení požadavku rozklikněte šipku vedle tlačítka odpověď a klikněte na tlačítko Přidat řešení.
Do řešení připište alespoň krátkou informaci pro zadavatele, že byl požadavek vyřešen (případně informaci pro sebe, nebo kolegy, jak byl požadavek vyřešen např. „opraveno výměnou za jiný kus“)
Řešení přidáte opět tlačítkem + Přidat.
Požadavek se přepne do stavu vyřešeno a nepřijde-li na něj do 7 dnů nějaká reakce, přepne se automaticky do stavu uzavřeno.
Sídlo, fakturační a korespondenční adresa:
Univerzita Karlova
Ústav výpočetní techniky
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Adresa pracoviště:
Petrská 1180/3
Praha 1, 110 00
Telefon: +420 224 491 647
E-mail: