Nová služba podpory 24/7 vyhrazená pro výpadky systému (5.5.2011) ****************************************************************************************** * Nová služba podpory 24/7 vyhrazená pro výpadky systému (5.5.2011) ****************************************************************************************** Vážení kolegové, s potěšením oznamujeme, že Ex Libris spustila od 5. května novou nepřetržitou službu podpo systému. Služba se týká výpadků systému či komponent a je dostupná po celých 24 hodin, 7 d dní v roce. Tato služba pokrývá všechny produkty Ex Libris ve všech částech světa. Uvedená služba 24 x 7 nemá žádný dopad na běžný mechanismus podpory v ČR a SR, který fungu se tedy vůbec zajímat o 24 x 7 ? Může se hodit v případě, kdy se Vám nedaří kontaktovat ni podpůrného týmu (e-mailem, telefonicky nebo přes Pivotal), jedná se o výpadek celého systé problém vyřešit co nejdříve. *========================================================================================= * Jak ohlásit výpadek systému nebo komponenty *========================================================================================= 1.Pokud je celý produkční systém nebo modul nepoužitelný pro všechny uživatele, otevřte Su eService a zadejte prioritu "System Down". 2.Zašlete email v angličtině na adresu 24X7hub(zavinac)exlibrisgroup.com [ MAIL "24X7hub(zavinac)exlibrisgroup.com"] s těmito údaji: • Název instituce • Vaše jméno • Telefonní číslo (včetně předvolby země) nebo e-mailovou adresu, kde jste k zastižení • Vaše číslo pro Support Incident • Název produktu, u něhož nastal problém Nemůžete-li poslat email, zatelefonujte nebo pošlete rychlou zprávu na nově vytvořený 24x7 najdete v dokumentačním centru: Documentation Center > 24x7 Support. Pracovník podpory vám odpoví do jedné hodiny. *========================================================================================= * Vyhrazeno pro výpadky systému či komponent *========================================================================================= Vzhledem k tomu, že tato služba je omezena na výpadky systému či komponent pouze u produkč informujte prosím své pracovníky, jak má být tato služba využívána. Aby se umožnilo co nej vyřešení vašeho problému, bude služba Ex Libris reagovat na zavolání od kohokoliv, kdo se pracovník vaší instituce. Pokud bude oznámen problém, jenž nebude výpadkem systému, služba že problém bude řešen v normální pracovní době. *========================================================================================= * Požadavky na přístup *========================================================================================= Pro službu 24x7 je nutný plný a přímý přístup k vašemu serveru. Zajistěte prosím, aby se a mohl připojit přímo k vašemu systému. Další informace najdete v pokynech Access Guidelines Center > 24x7 Support. *========================================================================================= * Dotazy *========================================================================================= Pročtěte si prosím Down System Support FAQ v Documentation Center> 24x7 Support. V případě neváhejte a kontaktujte nás na adrese ahelp(zavinac)multidata [ MAIL "ahelp(zavinac)multid Ing. Dana Šimková