SC C2 - Bezpečnost distančních forem výuky ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Motivací NPO projektu je adaptovat veřejné vysoké školy (dále jen VVŠ) na nové formy učení výuku. Specifický cíl C2 si pak klade za úkol zajistit bezpečnost distanční výuky a návazn Popis projektu Projekt je obecně koncipován tak, že jsou definovány společné oblasti, cíle a výstupy, kte naplňovat pracovní skupiny složené zodborných pracovníků vybraných VVŠ. Hlavním koordináto ČVUT. Výstupy projektu budeme průběžně analyzovat a přebírat v rozsahu a podobě vhodné pro podmínkách Univerzity Karlovy. Z pohledu Univerzity Karlovy je cílem převzít všechny relev výstupy a upravit zabezpečení stávajících dílčích nástrojů, procesů a nastavení, které pou podporu distančního vzdělávání, do takové podoby a vzájemné provázanosti, aby společně tvo celek, který označujeme jako kolaborativní platforma, a který má zajistit možnost provádět výuky jednotně, plnohodnotně a v zabezpečené podobě. Cíle projektu • Analýza a výběr vhodných komponent kolaborativní platformy, včetně identifikace a posouz implementace již užívaných řešení na Univerzitě Karlově pro potřeby zajištění distančníh již existujících doporučení, standardů či metodik • Návrh technického a procesního zabezpečení zvažované kolaborativní platformy pro podporu forem výuky. • Návrh implementace a integrace kolaborativní platformy do současného prostředí Univerzit případně rozšíření integrace již existujících infrastruktur. • Realizace zvoleného způsobu nasazení kolaborativní platformy pro potřeby zajištění dista vzdělávání a implementace doporučených opatření v nově nasazených i stávajících platform • Doporučení pro kontinuální rozvoj a zajištění dlouhodobé udržitelnosti provozu kolaborat na Univerzitě Karlově. • Procesní provázání distanční formy výuky založené na zvolené kolaborativní platformě na přihlášení (vč. autentizace a autorizace studenta), záznamu o průběhu absolvování předmě výsledků/hodnocení jak výuky samotné, tak i testů a zkoušek. • Návrh a validace vhodné formy systémové podpory evidence účastníků distanční formy výuky kolaborativní platformy. • Definice požadavků a doporučení pro přiřazení, přístup a evidenci relevantních studijníc závislosti na zvoleném předmětu. • Definice pravidel vzájemného technického, procesního a logického propojení jednotlivých zvolené kolaborativní platformy (studijní IS, LMS, komunikační platforma). • Nastavení procesů bezpečného předávání a dlouhodobého uchovávání studijních dokumentů pr zabezpečeného úložiště s cílem eliminace systémových rizik a působení nežádoucích vnější • Zajištění řízení přístupu ke studijním dokumentům, jejich verzování a evidence změn, vče uchovávání auditních záznamů. • Analýza řešení a postupů integrace vhodných metod pro ověřování identity a monitoring pr zkoušek, včetně SZZ (např. proctoring) z pohledu Univerzity Karlovy. • Průběžné sledování postupného naplňování indikátorů a popis současného stavu realizace p daných periodách. • Zpracování souhrnného závěrečného popisu dosažených výsledků na základě vytvořených výst včetně konečného stavu naplnění indikátorů projektu.