Přesměrování e-mailu Microsoft 365 na stávající pracovní e-mail ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** V rámci systému Microsoft 365 má každý student a zaměstnanec svoji cloudovou e-mailovou sc čísloosoby@o365.cuni.cz. Je možné, že vám na tento cloudový e-mail chodí důležité zprávy a pro spolupráci na dokumentech nebo pozvánky na videokonference Teams, aniž byste to zaznam dáno tím, že vaše hlavní e-mailová schránka má jinou adresu a je umístěna na jiném serveru doporučujeme, abyste si tuto cloudovou e-mailovou schránku přesměrovali na svůj hlavní pra abyste o žádné důležité informace nepřišli. ****************************************************************************************** * Jak poznám, že se mě to týká? ****************************************************************************************** Přihlaste se do vaší cloudové e-mailové schránky na Microsoft 365 a podívejte se, jestli t z vaší běžné e-mailové komunikace. Pokud ano, pak se vás tato informace netýká a nemusíte přesměrování. Pokud ne, pak je vhodné přesměrování nastavit. ****************************************************************************************** * Jak se přihlásím do e-mailu na Microsoft 365? ****************************************************************************************** 1.Přejděte na stránku https://outlook.office.com/ [ URL "https://outlook.office.com/"] . 2.Do přihlašovacího pole zadejte své čísloosoby@o365.cuni.cz (tedy např. 12345678@o365.cuni.cz) a klikněte na Další. 3.Nyní se zadejte své přihlašovací údaje do CASu a klikněte na Přihlásit: Tip: Neznáte-li své přihlašovací údaje do CAS, postupujte podle návodů na https://ldapus "https://ldapuser.cuni.cz/"] . 4.Pracujete-li ve svém osobním profilu, který je chráněn heslem, a pokud nepoužíváte jiný Microsoft 365, můžete v následujícím okně kliknout na Ano. Důležité: Pracujete-li na jiném než osobním profilu, např. na veřejném PC s přístupem více lidí, r na Ne. ****************************************************************************************** * Jak si nastavím přeposílání? ****************************************************************************************** 1.V pravém horním rohu webu klikněte na ikonu ozubeného kola Nastavení. 2.Do vyhledávacího pole napište začátek slova přeposílání a klikněte na nabízenou volbu Př 3.V zobrazeném okně zaškrtněte políčko Povolit přeposílání a napište svůj hlavní pracovní chcete zprávy přeposílat. Důležité: Ověřte, zda máte zaškrtnuté políčko Ukládat kopie přeposílaných zpráv. Díky to cloudovém kalendáři např. v Teams schůzky, kam jste byli pozvaní a budou fungovat další Nakonec v okně zcela dole klikněte na tlačítko Uložit.