Správa požadavků v tiketovacím systému GLPI ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Určeno pro pracovníky Centrální údržby KaM a Správy budov RUK Přihlášení do systému Profil „Řešitel-Služby“ Zobrazení seznamu požadavků Filtry Práce s požadavky Komentáře / Zprávy Vyřešení požadavku ****************************************************************************************** * Přihlášení do systému ****************************************************************************************** 1.Ve Vašem internetovém prohlížeči zadejte adresu servicedesk.cuni.cz [ URL "http://servicedesk.cuni.cz/"] (Preferovány jsou prohlížeče s jádrem Chromium – MS Edge, Google Chrome) 2.V přihlašovacím okně vyplňte Vaše přihlašovací údaje (CAS) ****************************************************************************************** * Profil „Řešitel-Služby“ ****************************************************************************************** 1.Ujistěte se, že v pravém horním rohu máte nastaven profil Řešitel-Služby (měl by být nastaven automaticky) Pokud ne, proveďte následující kroky: 2.V pravém horním rohu klikněte na ikonu se svými iniciály 3.Pod svým jménem otevřete seznam profilů 4.Vyberte profil Řešitel-Služby ****************************************************************************************** * Zobrazení seznamu požadavků ****************************************************************************************** 1.V horní liště rozbalte nabídku Podpora 2.Klikněte na Požadavky ****************************************************************************************** * Filtry ****************************************************************************************** • Ve sloupci vlevo vidíte seznam filtrů (ve vašem zobrazení mohou být vidět jiné filtry než na obrázku) • Přišpendlení filtrů doporučujeme nechat zapnuté, pokud ho omylem zrušíte a seznam filtrů dostanete se k nim znovu přes tlačítko Seznamy. ****************************************************************************************** * Práce s požadavky ****************************************************************************************** • Pokud se vás požadavek týká (podle nadpisu) a dosud si ho nikdo nepřevzal – není přiděle otevřete požadavek kliknutím na jeho nadpis: • Po rozkliknutí požadavku vidíte v zelené bublině detaily požadavku (zprávu od zadavatele • V levém sloupci vás zajímá především sekce Aktéři: • V sekci Komu přiděleno je již přidělena vaše řešitelská skupina UK-HD-KaM-L2-Centrální ú požadavku zůstat, aby se vám požadavek „neztratil“. • Požadavek můžete buď přiřadit sobě pomocí tlačítka ve tvaru panáčka: Nebo přiřadit např. kolegovi připsáním jeho jména do kolonky vedle řešitelské skupiny (v hodně jmen, takže doporučujeme ověřit totožnost podle čísla osoby UK, nebo emailu): • Tento krok je potřeba uložit tlačítkem vpravo dole: ****************************************************************************************** * Komentáře / Zprávy ****************************************************************************************** • Pokud se chcete zadavatele na něco doptat, oznámit mu že oprava může trvat déle, nebo př informace pro své kolegy, můžete přidat odpověď: • Odpověď odešlete tlačítkem + Přidat. • Jednou z funkcí odpovědi je soukromá zpráva, ta se aktivuje tlačítkem vedle piktogramu z • Tuto zprávu nevidí zadavatel, ale pouze vy a vaši kolegové – je tedy vhodná na připsání poznámky. • Další funkcí odpovědi je přepnutí do stavu čeká na zpracování, ta se aktivuje tlačítkem pauzy (dvě oranžové čárky) (vedle tlačítka přidat). • Tato funkce přepne stav požadavku na čeká na zpracování, který pozastavuje odpočet času požadavku – je tedy vhodná při nějaké časově náročnější opravě, nebo při čekání napříkla náhradní díly. Zároveň dáte zadavateli vědět, že oprava může trvat déle. ****************************************************************************************** * Vyřešení požadavku ****************************************************************************************** • Po dokončení požadavku rozklikněte šipku vedle tlačítka odpověď a klikněte na tlačítko P • Do řešení připište alespoň krátkou informaci pro zadavatele, že byl požadavek vyřešen (p informaci pro sebe, nebo kolegy, jak byl požadavek vyřešen např. „opraveno výměnou za ji • Řešení přidáte opět tlačítkem + Přidat. • Požadavek se přepne do stavu vyřešeno a nepřijde-li na něj do 7 dnů nějaká reakce, přepn do stavu uzavřeno.